Daglig verksamhet

Daglig verksamhet

Den som har en funktionsnedsättning kan
ha svårt att jobba på ett vanligt jobb.
Då kan personen istället få vara med på daglig verksamhet.
Älmhults kommun har olika daglig verksamhet.
En är dagcenter Kompaniet.
En annan är Café Kringlan.
En annan är FOKUS.

Öppettider


Daglig verksamhet är öppet
  • måndag
  • tisdag
  • onsdag
  • torsdag
  • fredag
från klockan åtta på förmiddagen till klockan halv fyra på eftermiddagen.
När det är helg är det stängt.
Öppettiderna är för personer som har fått veta
att det får vara med på daglig verksamhet.

Klicka på orden till vänster för att läsa
om de olika daglig verksamheterna.

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att surfa vidare accepterar du dessa cookies.